Pages

nuffnang

Wednesday, August 11, 2010

mimpi 1 Ramadhan

Salam Sayang....

aku dalam proses mencari ketenangan semula.td lps balik kelas aku trus tdo. n mcm biasa la tdo x cuci kaki, mimpi sedih n ngeri jugaklaa.. kerana ia melibatkan orang yang aku sayang..

tapi mimpi tu agak pelik..
-------------------------------------------------

isa amek aku y baru pulang dari kelas.. aku n mber aku. n perlakuan dia agak pelik cket. tapi aku biarkan je la. n muka dia npk sayu sngt masa tu.. rupanya dlm pejalanan balik, dia kata dia pening.. tp dia still drive la.. cuma perlakuan dia agak pelik.. n tiba satu tempat dia benti n nk kua dr kete n tetbe dia menjerit2 n menangis sekuat hati. kerana dia terlanggar sesuatu.. tp y peliknya aku x rasa pun mcm dia langgar pape.. n dia seperti trauma.. dia pegang serpihan daging y kena langgar tu sambil menangis2. aku cuba tenangkan dia... n panggil orang suruh tolong..

n nama pun mimpi, tiba2 ada plak arwah atuk mi aku.. rupanya yang meninggal tu adalah arwah atuk.. aku pun sebenarnya x faham jalan cerita mimpi aku tapi aku dapat rasa yg aku sedih sngt sbb atuk pergi meninggalkan kami.. tapi y peliknya isa da xde muncul da lagi..tp aku sedih sangat2, seolah2 kehilangan dia...

dan aku menangis n sdih sngt2.. aku btawu abng al, yang aku da dpt rasakan arwah atuk akn pergi tp aku x spt nk jumpa dia...abngl al pun menangis jugak, n dia nk cerita sesuatu kat aku... tp tiba2 aku terbangun...

ishq tp aku x dpt lupakan dengar raungan isa dlm mimpi tu.. aku jadi takut... ya tuhanku, jauhkan la perkara2 mcm tu...

Tp first ramadhan ni, aku mimpi arwah atuk pergi meninggalkan kami...walaupun tarikh 23 april tu adalah tarikh yg membuatkan aku ingat sampai bila2... Mungkin tuhan nk temukan aku dengan arwah tp dalam keadaan begitu. tp aku selalu mimpi arwah.. family aku x lain, x slalu kot. n rasanya aku je y mimpi arwah. sbb aku x dpt tngk arwah masa pemergian dia mungkin. Ya allah, sedihnya... ramadhan ni x dpt sambut ngan arwah atuk. tp pun thn lps sam je, aku x balik sngt.. n x la terasa sangat.. cume raya nti, beraya lah kami tanpa arwah atuk mi... moga rohnya tenang di sana.. Al-Fatihah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online