Pages

nuffnang

Friday, February 4, 2011

Cikgu Shida Youtube dan Paku & belacan barsama FBI

baru je lepas tengok tv9. FBI bersama cikgu shida dan paku & belacan. Gelak2 tengok. Lagi2 part yg cikgu shida n paku single..... FBI kenen2 kan diorang, n cikgu shida tolak kerusi ke tepi.. Gelak sakan aku....












3 comments:

topimagine said...

wah!!! rugi xnengok.. ne talk show baru ke.. top dh lame xnengok tv... hehehe

PurpleOked said...

ked pun dah lama x tngk tv tp tbaca pos kat fb, member kata cikgu shida n paku & belacan keluar tv, tu nak tngk tu.. bez juga la...

Anonymous said...

Nak gesek Cik shida ganas2,saya suka la kaki die yg berstokin.Mcm nak pijak sambil tekan2 dengan boot.Lepas tu koyak kain die main die,tekan konek dalam pepek die & pancut dalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online