Pages

nuffnang

Monday, November 22, 2010

Isnin yang membosankan

moshi2=)

jam 11.00 p.m :Isnin dah nak berlalu.. menanti hari selasa yang mungkin sedikit busy. hari ni santai and relax giler coz anak buah aku xde. but start esok, tugas membantu mak bermula. tak dapatlah nak bangun lambat macam hari ni.. Esok mesti bangun awal... Bolehkah????? Akankah???? harap2 mampu lah yer... Chaiyokkk!!!!  

Petang tadi aku buat jemput2 or cekodok or klu menurut Is, "invite2".. suruh yaya buat air, pemalas kor pempuan tu. Lasly aku la t'bongkok2 buat cekodok, n air teh. Yang kelakarnya, jemput2 aku x berapa nak jadi la. Keras!!! padahal dah letak air panas. mungkin sebab aku letak kentang banyak sangat. N bila aku buat air teh dalam jug plastik " dapat free bli orange sunquick", guna air panas menggelegak tahap 100 darjah C, hatta jug tu dengan drastik nya mengecut.. Ooooooo tidak, aku mrnjerit, terkejut n gelabah.. terus cari jug lain.. Masa mood mak macam baik, aku beritahu la, hahaha..... tp KesiAANnnn diaorang makan cekodok aku yang keras tu.. macam makan chewing GUM... kakaka... lenguh2.. tapi mak yan abeh kan smuanya.. 
anywaym hepi dapat mengenyangkan insan2 kelaparan terutama YAYA yang pemalas..kah3

Tadi aku bosan sesangat la.. sebab kredit habeh =(. Ingatkan nak keluar beli topup n at the same time kluar minum wif Is, sebab semalam dah jajni nak keluar minum. But macam takut plak nak keluar sebab ayah ada..huhu.. kebosanan melanda diri.. Duit plak kurang nak ada. Esok terpaksa withdraw duit saki baki kat bank. huhu..

AnyWAY, Isnin yang bosan hampir berlalu. manakala, Selasa yang busy hampir DATANG.tang.tang.TANG........  Chow Sin Chi!!!!!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online