Pages

nuffnang

Tuesday, November 23, 2010

salam sayang..

Sementara tunggu Is balik, aku xde benda nak buat melainkan on9, on9 & on9.. Tadi pun jumpa Is sekejap je, suruh dia teman withdraw duit. Balik je, Is terus pergi ajar silat. Yela, silat tu ibarat kekasih dia no 2 la katakan. Walaupun aku tak lah berminat sangat, but aku rasa silat tu penting juga untuk dia lindungi diri dia, aku dan keluarga " walaupun belum b'keluarga lagi". Hehe.. Tadi masa keluar, t'lepas plak dari mulut aku yang tunggu aku lagi setahun, baru get married. Is t'kjut, haha. Setahun bagi dia mungkin lama. tapi pada aku sekejap je. Aku masih belum b'sedia sebenarnya. Sebab nak study lagi, n yang penting sekali aku nak keje dulu. Memanglah rezeki tu Allah yang bagi, tapi aku masih lagi risau, kalau status aku "MARRIED", peluang kerja aku limited. Dan aku pun nak guna duit aku juga untuk beli hantaran untuk Is sebab pada aku itu adalah hadiah2 aku untuk dia di hari istimewa nanti. If aku x kerja, totally akan guna duit Is juga. At least aku nak juga berdikari.. tapi apa pun, kita hanya merancang, tuhan yang akan menentukan segalanya. Bila tiba seru, kahwin lah yer.


" Tot Tet"...  menandakan message received. Dah tahu dah mesti Is msg nk inform dia dah balik. hehe baru je nak berBlogging. Banyak cerita nak tulis ni. Tapi malam ni mcm nak tdo awal sikit la.. Esok continue..
uuuaaaaaaaaagghhhhhhh...."ngantuk tahap dewa"....


Nyte... Chow sin Chi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online