Pages

nuffnang

Tuesday, November 23, 2010

S.e.l.a.m.a.t. h.a.r.i s.e.l.a.s.a.

hye all..

todat is better than yesterday!! tahniah la kepada diri aku sendiri sebab berjaya bangun n siapkan tugas2 membantu mak. mlm td tidur lambat n actually pg td roh masih tak sampai2 lagi dalam jasad aku, untill lah mak aku "knock d door"..... + dengan suara my nephew lg.. huish!!! Sayangnya aku nak tinggal kan katil aku ni.. Oh katil!!!!

"tok3...tok3... Buka pintu ni HA (nama manja aku kat rumah,.... MAnje pulak!!!!)".... kata nak basuh baju2 dari segamat tu".... Ya Allah, baiknya hati mak aku, tapi sebenarnya aku tahu taktik mak.. Mak nak suruh aku bangun awal sebenarnya.. Dengan muka yang masam aku kluarkan beberapa helai baju kotor tu n give to mak.. ( dah macam anak raja plak kan)... baju pun mak nk kena basuhkan. Bayangkan la, balik dari segamat 11 nov, but baju still x abeh2 basuh lagi.. bukan la pemalas, cuma kat sni musim hujan. nak basuh pun x de mood... "Alasan semata2"..
tempat persemadian baju2 kotoq dari segamat.. "one quater left"


tapi aku ni lagi faham bahasa la kan dari adik aku si yaya,.. Aku terus bangun kemas rumah.. yaya plak lena dibuai mimpi pagi..

Selesai kemas rumah, time to mandikan my WKG bucuq.. Dari balik from segamat tu, aku x penah lagi mandikan dia. Dah bersih da semuanya.. waa cutenya dia.. putih bersih.. Bak kata Aie, "sepatu sekolah SPARK". molot longkang la sangat kan. 






my baby



anyway, keje2 membantu mak dah selesai,.. masak je belum.. moga petang ni memberi sinar buat aku.. masa perlu di habiskan dengan sebaiknya. Lebih kurang seminggu je lagi dah nak practical.. So, kena hargai masa rehat ni. hehe

ops!! sebelum terlupa, cekodok keras yang aku buat semalam tu, lupa letak telur rupanya.. kah2. Ano "niera rashid" yang btahu... kiki. next tyme i try lah yer...

See u again... Chow sin Chi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online